Roll with da Winners

Inne i stan igår, rätt kul. Gick av vid fel station när jag skulle träffa några polare klockan 03:30 ungefär, och hamnade vid hötorget där jag valde att gå upp vid malmskillnadsgatan. Det var jävligt öde förutom en neger som frågade om jag hade en cigg att bjuda på. Jag röker inte cigg men hade en avbruten cigg i fickan som jag tänkte använda till att mecka en spliff med någon gång i framtiden när den behövdes. Jag sa att jag hade en avbruten cigg som han kunde få om han ville, då frågade han om det var en meck-cigg.. jag garvade lite och sa att ja det var det faktiskt. Då frågade han om jag hade något vilket jag såklart svarade nej till, jag frågade om han hade det också, då sa han att han inte hade blaze men han hade annat. Jag frågade vad han hade och han sa att han hade "snort" .. antog att han menade ladd men sen när jag fick smaka på det visade det sig vara tjack. Vi hade redan lagt ner det i påsen så jag tänkte skitsamma, det kostade ändå bara 200. Gick ifrån en bit och testade en liten lina på busskortet för att se om det var äkta. Det var det.

(fortsätter skriva idag, söndag)
Det där A'et kommer vara jävligt bra att ha tills morgondagens prov.. är ganska packad just nu. Har suttit på en uteserving i stan och bara krökat fett, tar jävligt lång tid att skriva varje mening så jag låter det vara såhär.
Peace hoppas ni njuter eller har njutit av den tidiga sommarsolen medan den varar eller har varat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0