Nu är det sommar

Hejsan alla cp-barn.... cykelhjälm cykelhjälm hela dan..

Har inte uppdaterat bloggen på någon månad vilket beror på att polisen snodde den vid en husrannsakan (som dom för övrigt inte hittade något vid). Nu har jag dock fått tillbaks datorn vilket även innebär att bloggandet är tillbaks!! Nu kan ni följa mitt spännande & våldsamt underhållande liv i textformat igen.. YES !

Kan inte gå in i detalj på hela polis-incidenten men kan säga lite generellt vad det handlade om så ni inte lever i ovisshet. Vid tidpunkten då allt hände visste jag inte varför polisen överhuvudtaget visste vem jag var, jag har nämligen aldrig torskat för något varken drogrelaterat eller annat i hela mitt liv, annat än för föräldrarna. Så när polisen en fridfull fredagseftermiddag knackade på min lägenhetsdörr måste jag erkänna att jag blev enormt överraskad och var till och med nära på att avfärda min tes om den svenska polisens löjligt utbredda inkompetens och inriktning på simpla, icke-energikrävande och lättutredda brott såsom att ta cannabis-rökare som spelar fotboll vid fridhemsplan eller odenplan, alternativt folk som ligger och sover i sina tält på URF. Allt för statistiken, right? Hur som helst var jag tvungen att ta tillbaka mina polisfördomar illa kvickt i och med att jag sedan fick reda på skälet för deras husrannsakan. En gammal flickvän hade blivit sur för något och ringt in till polisen med tips om att jag odlade gräs i min lägenhet (vilket jag inte gjorde, eller någonsin gjort) i hoppet om att de skulle hitta något ändå. Jag hade en väldans tur och det enda dom hittade var mina bongar, några tomma kartor xanor i soptunnan samt min våg. De försökte även tvinga mig att göra urinprov men jag vägrade så de fick ta ett blodprov istället.. skälet till det är att spårningstider i blodet är tokigt mycket lägre (kom ihåg det ifall ni också någonsin riskerar att hamna i blåsväder). Kort sammanfattat blev jag påmind om vilket jävla psycho den där tjejen är och varför jag gjorde slut från början.

Nu sitter ni säkert och tänker, ska han inte hämnas? Svaret är nej. Jag tänkte över det jävligt länge och hur jag skulle gå tillväga (bl.a. att kasta ner en kobra i hennes brevinkast var en återkommande idé måste jag erkänna) men kom till slutsatsen att även om jag är kille och hon är tjej, jag är smartare än henne och att jag skulle gå vinnande ur striden så skulle det inte vara värt det. Hon har nämligen två egenskaper jag saknar, i alla fall till den grad som hon når upp till;
1. Envis
2. Psycho

Envisheten är ju bevisad bara genom att hon fortfarande söker kontakt med mig, trots att det har varit över ett längre tag, och psycho-faktorn genom att hon anger mig till polisen(!) på falska grunder.

Jaja, nu får det i alla fall räcka med bloggandet för idag. Men jag är tillbaks och imorn ska jag uppdatera med något riktigt kul, lovar.

Dagens Låt:
Bone Thugs N' Harmony - Ecstacy
"As you can see I took the pill (took the pill)// right to the house// Grabbed a shot of liquor and pop pop popped it in my mouth// An' I'm thinkin to my self that this might be a waste of my time// cause what if I don't even get high// Thirty minutes dun came by, I didn't even seem high, until I stood up and looked at the ceiling for some reason Now I'm tweakin, then I tried to walk but I was SSLLOOWW// I guess I'm floatin in ecstasy (Just like the nigga told me)"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Gud vad du måste göra en stor sak av ingenting.
"cykelhjälm, typiskt idioter"

2008-05-08 @ 19:42:09
Postat av: Anonym

Haha gillar verkligen din blogg. Din ex-flickvän verkar riktigt jävla dryg, sjukt elakt att göra sådär. Jag tycker du ska hämnas bigtime. Det behöver ju inte handla om att gå vinnande ur en strid, men bara att du låter henne smaka på samma mynt ungefär. She really sounds like a BITCH. Kul att du bloggar igen!

2008-05-16 @ 19:22:28
Postat av: V

Haha kul att du gillar bloggen! Skriver den mest för mig själv, men som sagt bara kul om någon annan tar glädje av den :)

Hämnden är att se hennes desperata försök att få kontakt igen! det är nästan ljuvligt nog..... nästan ^^

2008-05-22 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0