Cross The Boarder !!!!!!

Idag är skolan typ slut. Hade sista provet i alla fall. Det innebär att jag måste inrikta mig på ett nytt mål för min framtids-glädje! Blir nog att satsa på flytta ner till en polare ett tag i Italien eller kanske Thailand!

Framtiden innehåller många överraskningar mina vänner! Några andra som också går ut gymnasiet nu? .... Ni är fett få som kommenterar! Har ändå haft omkring 10 unika varje dag innan min aslånga paus... så ni får ju helt klart ta och rycka upp er och kommentera lite! När alla hittar tillbaks, det är alltid kul xD

Ikväll har jag varit på Drum&Bass & Hiphop sak vid Universitetet som var riktigt FETT! Tog en halv E av en polare och så testade jag (för första gången) en ny RC-drog som är laglig, som är effektvist psykiskt/fysiskt likt ecstacy och sedan amfetamin lite senare i ruset! Fantastiskt för att vara lagligt helt klart... då slipper man vara så jävla hemlig om det hela, dra en diskret lina på bordet där man sitter funkar alltid, fast folk som inte vet att det är lagligt tror jävligt mycket. Men det skulle nästan vara kul att bli tagen av snuten och sen garvat så jävla intensivt när de är tvungna att posta hem det vita pulvret i en redlock-baggie, för det inte har hunnit bli klassat än. :D :D

Jaja, ska slagga så jag kommer upp någon vettig tid imorgon! Peace mina vänner, komihåg att vara ansvariga när ni tar droger så ni inte torskar som en tjejkompis F idag, som förmodligen sitter i något häkte just nu, tycker innerligt synd om henne. Hursomhelst, godnatt ;)

Dagens Låt:
Buju Banton - Cry no more
""I never want to see you crying over me, you know thats not the way it's supposed to be// oh no, no no no noooo... you gotta be strong du du deh // Never want to see you crying over me....// Oh my love... I know I've hurt you more than once, treating your love like I don't response// Time indeed, caugh up with me// ..... Please set me free I plea // Maybe I took this life for granted, making you feel like you're not wanted! Ego got the best of me, chasing every beautiful woman I see // In the end what's my reward? I brought unhappiness ina' me yard, oh lord.

Kommentarer
Postat av: Maja

men kan du inte säga vem du ääääär

2008-05-24 @ 19:18:29
Postat av: V

du först ;)
fint namn förresten

2008-05-26 @ 18:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0