Sunday - Funday

Tjoooooooooooooooooo
Fan nu ere söndag igen, men det är lugnt. Inte fått något uträttat men det känns ändå som det (och det är väl det som räknas?) Så mycket fucked up grejer jag ser varje helg, det är nästan overkligt. Fredagen har jag dock bara små fragmenterade minnen av, benzo+alkohol är inte en bra kombination. Minns att jag stod på min bästa polares balkong och spydde... sen somnade jag på bussen hem och hamnade i mörby. Där tar allt stopp, men jag vaknade hemma... dessutom hade jag inte sönderslagna knogar eller blod på skorna, som tyvärr ibland kan vara fallet med vissa personer och benzodiazepiner, men inte mig... peace & love.

I lördags var jag på fest i Täby... var riiiiiktigt fina brudar där, lyckades strula lite men inget mer blev det. Blev cock-blockad av en av mina bättre polare mot slutet av kvällen också, vilken jävla bög han blir när han är för full. Han hade snackat om hans flickväns kompis som var kåt på honom tidigare under kvällen, vi skämtade lite om det och så och jag hade ingen aning om vem det var.. senare när vi hade dragit från festen och hem till honom, där hans flickvän och hennes kompis var, insåg jag vem det var. Jag kände hans flickväns kompis sen lågstadiet och blev jävligt chockad över att se henne där, och hon också.. men det var en trevlig överraskning och vi började snacka skit och ha kul... och när hans flickvän gick för att sova slog det mig. DET HÄR var tjejen som var kåt på honom.... jag hade raggat upp henne rätt bra och hon höll på att skämta om att jag skulle följa med henne hem osv. I alla fall, vi lirar lite xbox sen bestämmer jag mig för att jag ska dra hem och sova, om hon vill ha sällskap får hon komma också. Hon hänger med och min kompis ska ta en cigg så han ska följa oss en bit, det hela slutar dock med att han följer med hela vägen tills våra vägar skiljs, ringer mig 50 minuter senare och berättar att han följde med henne hem och satte henne. Vilket jävla svin, han har redan flickvän och kan inte ens dela med sig. Aja fuck honom, ska aldrig mer hjälpa honom med brudar i alla fall.

Nu ska jag dra och träna, kommit igång ordentligt nu fan. Ska fan dra upp lite bilder om typ 1 månad när jag är riktigt deffad.
Fred ut !

Dagens låt: Ludacris - Roll out
"Now where'd you get that platinum chain with them diamonds in it?// Where'd you get that matchin Benz with them windows tinted?// Who them girls you be with when you be ridin through?// Man I ain't got nothin to prove, I paid my dues Breakin the rules, I shake fools while I'm takin a cruise// Tell me who's your weed man, how do you smoke so good?// You's a superstar boy, why you still up in the hood?// What in the world is in that BAG, what you got in that BAG?// A couple a cans a whoop ass, you did a good ass job of just eyein me, spyin me//"

Kommentarer
Postat av: M

Hähä, det ser vi fram emot ;)

2008-03-09 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0