Sug min kuk Mr.Måndag

Mått skit hela dagen sen jag vaknade, kan ha att göra med att jag sov 2-3h bara. Kom på att jag hade prov imorse när jag vaknade också så var tvungen att ta en lina i badrummet innan jag drog till plugget för att vakna ordentligt. Mådde som en kung tills lunch ungefär, då kraschade humöret trots att jag inte kan klaga på ett skit egentligen. Ska försöka sova riktigt länge inatt sen dra och gymma eller dra på thaiboxningen imorn så kroppen inte förfaller helt. Gått ner från 73kg i somras till 67kg nu.... inte så duktigt. Aja det är ändå vinter, biffar upp mig tills sommarn igen så alla brudarna får något att dregla över :)

Fått en jävla monsterfinne på kinden också. Nu är inte jag den som är den, och då menar jag bitchen som springer runt som en brud och gnäller på nån liten finne. Men den här finnen är inte bara en finne, den är monsterfinnen nr.1, misstänker att den springer iväg och bastar när jag ligger och sover, det är nog därför den är så jävla stor. Hur som helst mördade jag den när jag kom hem från skolan, hoppas den försvinner snart.....

Dagens låt: Mobb Deep - Survival of the Fittest
"There's a war goin on outside no man is safe from// You could run but you can't hide forever// from these, streets, that we done took// You walkin witcha head down scared to look// You shook, cause ain't no such things as halfway crooks"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man, you've got some serious drugproblem. Or at least - you will have

2008-03-04 @ 17:34:08
Postat av: V

I'm not denying that, though it won't get to the point where it's unfixable, just a faze i'm going through ;)

2008-03-04 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0