Good morning

Bra dag igår. Galet bra...

Dagen började med att jag träffade en tjej jag varit sugen på i mer än ett år. Vi träffades och tog en fika. Vädret var grymt bra så vi kunde sitta ute i solen, snackade skit osv. märktes att hon inte hade spenderat så mycket tid med mig förut även fast vi har känt varann rätt länge. Hon hade inte en aning om hur jag var och hade antagligen ganska låga förväntningar på mitt sociala beteende i och med att hon tror att jag är någon sorts uber-knarkare (vilket i och för sig inte är helt fel beroende på vad man har att relatera till). Dock så visade det sig att hon verkligen tyckte om att umgås med mig.. soft ^^
Jag har inte direkt svårt att få napp när det gäller tjejer (inget skryt här heller) men den här gången blev jag verkligen glad.

Dagens låt: Chamillionare - The sound of Revenge
"Better go take cover befo' it rains// Cause I'd hate to say that I told you mayne// I know, I know what you're gonna say//... but have it your way// I know these haters is gonna hate And I see that angry look on your face// Tell 'em Sound of Revenge is on the way//... this isn't your day// Lookin for the truth, they ask me where have you been? (Where have you been? Where have you been?)// Getting ready for these haters, I got somethin for them (Somethin for them, somethin for them)// You're real quiet 'til you think you hear a sound in the wind (Sound in the wind, sound in the wind)// You turn around cause you think you hear that sound once again// You hear that? (Yeah what's that?) That's The Sound of Revenge (*gunshots*)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0