FYFAN VAD NICE

Tog en 0,5mg clonazepam igår kl 20.00 ungefär och somnade vid 22.00 och sov tills nu, fett bra att vara utvildad.

Ska ta bussen nu om en stund så hinner inte skriva, uppdaterar senare :)

Ok... så jag orkade inte uppdatera igår, gör det idag istället. Drog gymmet igår som det var tänkt, fått sjukaste träningsverken nu. Hatar faktiskt träningsverk, förut i mina yngre dagar tyckte jag det mest var skönt och kändes som ett kvitto på att man har kört ordentligt, nu skulle jag helst slippa den faktiskt. Fett nice väder igen, ska nog dra ner till vattnet och ta en med en polare strax, blev inte så mycket skrivet nu heller.. trots att jag satt med det här fönstret öppet i typ 1 timme haha.

Ska i alla fall ta en, sen käka något gott sen dra ut och springa. ^^

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0