Free fallin' ..........

Allt går ju som på räls just nu. Fixat finaste tjejen som jag ska vara med imorn innan jag drar in till stan (igen). Frågan är dock om hon är på riktigt eller bara mindfuckar mig, har hänt några gånger förr. Tur att man lär sig hur folk fungerar efter ett tag och kan anpassa sina planer utefter det. Om det är några som ska ut imorgon: kom in till stan till univeritetet, där kommer jag förr eller senare under kvällen hamna i och med att det är DnB där!!! Om någon lyckas lista ut vem jag är bjussar jag på en present ;)

Inte riktigt bestämt vad min drug of choice ska vara imorgon än. Det är ju fan DnB kväll, ska man köra på ladd eller E?.. eller bara alkohol rakt av? ... eller alkohol och benzo? Eller så slänger jag ner allt i en skål och krossar hela skiten med en mortel, snortar upp hälften i varje näsborre medans vi dunkar "smack my bitch up" på högsta volym på väg in till stan, körandes på fel fil och med en trettonårig blondin full på 3,5or som suger min kuk samtidigt...... fan vilken beslutsångest!

Nej men seriöst, kommer typ inte på något värt att skriva. Men jag satt och tänkte på en grej tidigare idag; vad händer om man sitter bakom ett fönster som är en spegel på ena sidan och ett fönster på andra (såna som finns i förhörsrum) och man sitter på sidan som är som ett fönster (så man kan se ut) och på andra sidan ställer man en till spegel. Sen står man där inne och kollar ..... vad skulle man se?...

Dagens låt: Paul Wall - My Life
"People see me being friendly and they think they know me// But just cause I shake your hand, don't mean you my homie// I got a personality complex, man I'm so complex// But if you come with plex, this ain't fun plex// I'm walking straight, but my mind's in a maze// The only thing that I'm afraid of, is being afraid// I done stared death in the face, I ain't budge one inch// Here beating up myself, and I still don't flinch// Somebody pinch me, I hope I'm dreaming// I'm searching inside my heart, trying to find the meaning of my life//"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0