Det är jag som är Shakespeare II

Skrev precis engelska prov. Medan jag satt där och skrev de ord som skulle kunna bli nästa "The importance of being Ernest" eller "Romio and Juliet" lyckades jag nästan övertyga mig själv om att jag skulle bli författare. Jag satt inte medvetet och funderade på det, men nu är ju mitt intellekt så pass under-stimulerat att jag o- eller under-medvetet sitter och tänker/filosoferar/beräknar saker medan jag ändå behåller fokus på det jag gör i presens. Jag är en övermänniska.

Lets leave it at that. Nu ska jag gymma, PEACE!

Dagens låt: Dey know Yayo - Re-Up Gang
"Graduated, now I get it for the asking price// He no speaking English - If your fucking cash is right// Dey know, Yayo, Pedro, Louis, Vily, Mia, Migos OH// You talking, but you ain't never seen him// Imagine bein on first name basis with the king-pin// You middle man, I'm touching the hands of the growers// From Texas, to Tina-wanna motherfuckers know us// Your price is low, but I bet my price is shorty lower - "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Your a sexy bastard, I can feeel it! Langa picture, damn it!

2008-03-06 @ 18:20:29
Postat av: V

haha, you first ;)

2008-03-09 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0