Allmän kartläggning av verkligheten

Känner att jag för en gång skull ska använda bloggen till det den ursprungligen var tänkt för .. nämligen att kartlägga det som hänt så det inte helt enkelt faller i glömska bland alla mina konstiga och förvirrade tankar. Okey. I onsdags fyllde folk år, jag sket i ett prov och vilade ut på morgonen istället så jag skulle kunna köra hårdare på kvällen. Sålde 50st iktorivil till L för 500kr, mötte upp H vid centrum... som påminde mig att jag var skylde henne en krogrunda. Vi drog in till stan och mötte upp D & L vid mariatorget för att sen fortsätta till något ställe i gamla stan. Jag och D hade ladd så det var riktigt skoj, bjöd också en viss B-kändis på en lina. Slutade på någon DnB klubb, kom hem typ halv 6.

Jävligt sliten på torsdag, gjorde typ ingenting vad jag kommer ihåg.

Fredag var jag hos C med hennes kompisar i början, "jag sa åt alla andra att gå ut och röka så vi kunde ha sex" blev lite chockad, pallade inte. Skulle sova över där istället var det tänkt men det blev ju inte av såklart. Aja fuck henne. Sen blev det stan med M som fyllde i onsdags också, men som jag aldrig hann träffa. Vi drog till söder och drack lite bärs... sms:ade H som sa att jag var på samma ställe som hennes kille (eller ex... dom hade gjort slut dagen innan). H kom dit och det blev lite stel stämning bland dom, jag och M röjde precis som innan, så vi dissade dom och drog vidare istället. Helt ok kväll.

Igår var jag på fredsgatan på någon lyxresturang med familjen. 500kr för en oxfile som kanske var den minsta måltid jag någonsin ätit. Det var seriöst typ 1/3 av vad som behövdes för att bli mätt. Efter det tog jag några bärs med storebrorsan på dova's... snackade skit om livet i allmänhet typ. Linkade upp med D, B och massa andra sen också, men dom skulle dra hemåt så jag tog en spliff med dom bara sen drog jag hem också.

Sååååååååååådär...... skönt nu kommer jag komma ihåg det här mer än 1 vecka.

Dagens låt:
Adam Tensta ft. Eboi - Dopeboy
"D-d-d-d-d-oo I look like I sell drugs?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0