Fotbollsfest

Var på kungsträdgården igår och glodde fotboll med några polare. Det var jävligt kul men det blev några bärs för många tillslut, kom hem runt 02.00 helt slut och däckade direkt i soffan... vaknade imorse av att städerskan kommer in. Fy fan vad jobbigt. Drog in i köket och lagade en riktig monsterfrukost som bestod av lite allt möjligt, bland annat två tequila shots och massor av stekta tomater.

Nu börjar jag äntligen må bra igen.. ska väl försöka fortsätta ta det lugnt fram tills min thaiboxningsträning som börjar vid 6. Får se om man orkar dra.. har i och för sig inte så mycket bättre för mig, vädret är ju sådär. Rätt kallt ute idag jämför med alla andra dagar senaste veckan.

Vet inte om det var det överflödiga kärleksämnena som flödade i min kropp igår eller verkligheten, men jag lyckades i alla fall haffa den snyggaste tjejen av alla som var vid kungsträdgården igår. Fan, synd att man inte var närmare hem, då hade jag lätt dragit hem med henne, aja fick i alla fall hennes nr.

Fred ut!
Dagens Låt: Xzibit - Alcaholic
"Slurred words, double vision, brain bustin, head rushin// Since I'm too drunk to walk, I rock a party on crutches// and still rush the roughest MC who wanna get it, Forget it, it's liquid, don't mix it, Xzibit// Ca-Tash on the blast the final piece to the puzzle I slap bitches on the ass, I slap pimps about the muzzle// I shuffle with the microphone, bang rhymes consistant You wack and I'm Ca-Tash and that's the motherfuckin difference//"


Kommentarer
Postat av: Bambi

kanske det kanske vissel (;

2008-06-12 @ 05:53:05
URL: http://cocilana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0