Tre veckor utan droger

Nu har det gått tre veckor sen jag tog någon drog, och fyfan vad tråkigt man har det. Jaja, träningen går bra i alla fall. :)
Har gått upp 6kg sen sommaren började, och ser riktigt jävla rippad ut... känns så jävla kul när man är och badar med polare och man får kommentarer om hur fort man har gått från halv-vältränad till Jet-Lee-Muhammed-Ali-Tyson-vältränad.

Dagens låt:
Damian Marley - Me name Jr. Gong
"It's been a long time the world's been waiting for this// Well Jr. Gong him come again him have some brand new lyrics// It's been a long time the world is waiting for this// I man greet you with a smile or I man greet you with a kiss"

Kommentarer
Postat av: M

Fyfan vad duktig du är! Det kanske är tråkigt, men fan vad värt det är i längden. Du kanske tycker jag är en jävla nolla som uttalar mig, men jag tycker det är bra iaf :) Inte bra att droga (även om det kan vara jävligt skoj from time to time)

2008-07-17 @ 17:29:13
Postat av: Anonym

Jesus christs, har du börjat med steorider nu istället? Alltså, killars egon är så jävla stora.

2008-07-21 @ 09:29:36
Postat av: V

hahaha nej det har jag inte!!! jävla pajas

2008-07-26 @ 20:34:50
URL: http://heyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0