Jaquzzi, brudar, mingel - utan alkohol

Igår var jag på poolparty hos en brudpolare. Hade inget krök, tror jag drack totalt typ fyra st. 3,5or (eller nödraketer, som vissa kallar dom) som jag blev bjuden på... tänkte inte ens på att jag inte var påverkad av något under kvällens gång, var alldeles för upptagen med att försöka prata omkull brudar. Det gick faktiskt ganska bra, började strula i jaquzzin med tjejen som hade festen.. fick erbjudande att sova över men när vi hade kommit upp ur jaquzzin insåg jag att min mage hade börjat fucka med mig... vet inte varför, hade käkat ordentligt, skitit och inte ens druckit så många öl. Hur som helst hade jag riktigt ont i magen så det plus att bruden jag egentligen ville ha hade dragit gjorde att jag bestämde mig för att helt enkelt också glida hemmåt.... vilket nederlag. Aja kul var det i alla fall.

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0