No no no, I told you..... I live this shit.....

Ojoj, mycket som hänt sen sist. Men ändå inte. Försökt fokusera på plugget men det har inte varit 100% fokus som jag har försökt få det till, bara av och till. Fick en del A av en rolig tjej jag träffade på Flashback vilket hjälpte med några uppsatser jag skulle skriva, allihopa blev klara på en natt, effektivt. Fick även en burk iktorivil av en kompis att landa på, aldrig varit inne på benzo förut men med tanke på mina årstidsrelaterade ångestproblem borde jag kanske fattat innan hur mycket jag skulle älska dom. En iktorivil 0,5mg är ungefär som en blå valium 10mg sägs det, bara att det har en sjukt lång halveringstid (12-52h) så det är i princip omöjligt att känna ångest på ganska lång tid. Skönt minst sagt.

Måste be om ursäkt för det långa mellanrummet mellan uppdateringen också, trots att jag blankt skiter i de fem unika besökarna jag har, haha. Skriver det här för mig själv så min dimmiga och förvirrade hjärna inte ska behöva komma ihåg allt jag gjort och tänkt, om några randoms på internet får kickar av att läsa det skiter jag också blankt i, annars skulle jag väl göra bloggen personlig (inte kollat om den funktionen finns, men om den inte gör det skiter jag blankt i  det också). Det enda jobbiga är väl om någon läser och fattar vem jag är... men de enda som är värda något vet endå hur jag är och hur jag tänker xD

Var inne i stan i lördags på ett ställe som heter Södermalm som ligger vid medis, fyfan vilka äckliga jävla böghoror som hängde där alltså... trodde det skulle vara soft söderhäng men det kändes som att man hade klivit in på tegelbruket fan. Satt vid samma bord som två st B-kändisar, varav ena ganska säkert tjålade min mobil som jag la på bordet och glömde innan jag drog till badrummet för att mecka spliff (tack för att du konfirmerade mina fördomar om misslyckade rappare, bög). Var å andra sidan riktigt jävla fucked up, så vem vet. Hade tagit två iktorivil tidigare på dan och dom har ju så stört lång halveringstid så när jag började kröka senare slog alkoholen och benzo'n tillsammans vilket resulterade i noll motorik, sluddrande tal, allmän förvirring och aggresivitet, alla som har blandat alkohol och benzo någon gång vet nog vad jag snackar om här. Dessutom rökte några jag på det, så vad som helst kan egentligen hänt.

Vafan mer då.... tjejer går som vanligt. Skulle ringt en tjej som drog till åre, fick sms om hur taskig jag var att jag glömde bort det tidigt på lördagskvällen men hann aldrig svara innan luren blev tjålad. Nu har jag inte hennes nummer kvar i alla fall så då slipper jag allt jävla socialt snacka-om-ingenting-alls pratande som alla tjejer alltid måste få... skönt det. Var hos min bästa tjejkompis i fredags och sov över där, när vi vaknade var det så jävla bra väder att vi bara var tvungna att mecka upp en wake-n-bake och sen lägga oss i hennes jaquzzi där hennes syster redan låg i, tror inte hon fattade att vi var bänga. Hur som helst var det riktigt soft att bara ligga i en 40 grader varm jaquzzi under svag februari-sol och bara vara fett bäng och snacka om massa skoj med två as heta tjejer. Skulle kunna skriva så mycket mer om våran relation till varandra men det skulle bli en jävla novell, så det låter jag vara oskrivet istället. You know cause you need to know, om man ska citera världens bästa film; Lock, Stock and two smoking barrels.

Dagens låt: Lil Wayne - Live from 504
"I walked right in hip hop, like where my dinner be at? I ate that and I was like, where my dinner be at? I hate that women lie so I lie to them back. Got two bitches in my pants quiet neither them that, a lot of bitches want dick, I give a lot of them that. Let's do a pill I can fuck you for an hour with that, and to the kids - DRUGS KILL I'm acknowledging that. but when I'm on the drugs - I don't have a problem with that. And my niggas got guns the size of toddlers biatch and we aiming right at your fucking collar biatch, POW"


Kommentarer
Postat av: Natacha

Haha nja 43 hade jag kunnat ro iväg i.. 36 hade varit mer sannolikt :D

2008-02-25 @ 16:35:21
URL: http://nadelmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0