Chihuahua vs. Rottweiler

image4


image5 Vem vinner? Jag tror det rätta svaret på frågan är ganska självklart. MEN. Jag har en invändning. Låt mig klargöra; igår satt jag och några polare utanför mitt hus och snackade skit. En av dessa polare har en rottweiler, riktigt fin hund, söt, snäll, lydig osv. men jävligt stor och läskig för de som är hundrädda. En annan av polarna som var med har några (kommer inte ihåg det exakta antalet) chihuahua's hemma (brukar kalla dom för chihuahua flocken). Debatten uppstod när polare nummer 1 började skryta om hur dyr hans rottweiler är (det är en renrasig rottweiler som vunnit måååånga priser). Polare nummer 2 tog inte det så bra, man såg att han var nära på att lacka ur efter polare nummer 1 drog några skämt om hur patetiska hans chihuahua's är... hur som helst blev det början till en rätt skön dialog mellan dom.. ska försöka återberätta den så verklighetstroget som möjligt:


Polare 1: Chihuahuas?? Haha dom är så jääääävla fula.. verkar typ som att en katt nångång har fått barn med en råtta och sen på något sätt blivit misstagen för en hund, och därav givit oss den nya så kallade "hund"-rasen chihuahua.

Polare 2: Håll käften om råttor, rått-weiler har ju till och med ett så nära släkte med råttorna att namnet baseras på det. Storleken, skulle jag gissa på, är pga. någon sorts genetisk mutation som även det fula utseendet kan bero på.

Polare 1: Varför vill alla ha rottweilers då? Fett dyra, vi kunde typ köpt en bil istället.. chihuahua's är fett billiga för inga vill ha dom.

Polare 2: Ni borde köpt en bil OCKSÅ och sen använt den till att köra över hundjäveln, och även den personen som först kom på idén att köpa en rottweiler.

Polare 1: Käften bög, jag kommer kidnappa dina "hundar" (han gjorde " tecken med fingrarna medans han sa det) och mata dom till min hund sen...

Polare 2: Nej, jag tänker träna dom som fan och vässa deras tänder varje dag. En galen chihuahua flock kommer lätt slita din fula hund till stycken, dom kommer va som såna där små dinosaurier som dödar i flock....


Ska dock tillägga att deras konversation absolut inte var allvarlig utan mest bara löst snack, vi var allihopa rätt packade när just den här konversationen ägde rum... hur som helst har det spekulerats en del om vem som skulle vinna såhär i efterhand. En arg chihuahua-flock med vässade tänder eller en stor 55kg+ rottweiler, vem vinner? I guess we'll never know.....

Dagens låt: Re-Up Gang - ROC Boys "First of all wanna thank my connect// HOLD UP! // I can't do that yet!// you motherfuckers know I still live this shit! //"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0