Assumptions is the mother of all fuck-ups.

image1

Sweet med Fredag. Missade precis bussen, så jag skiter i Ekonomin och bloggar lite.. xD

Fick sms igår av en tjej som vet att jag är ensam hemma.. "hej - är det lugnt om jag och några tjejer förkrökar hos dig imorn? Lugnt om du inte vill, men vi hörs imorn eller nått.. <3".... skuuuuuumt, varför liksom? Jag vill bara vara ifred egentligen, men ok jag kanske får se det som ett tillfälle. Har dock en del tjejpolare just nu som är griniga på mig för att jag inte har hört av mig på ett tag, och som alla vet kan man ju inte vara med mer än två tjejer som inte känner varann åt gången, för då går allt fel...

Jag är fast i skoldepp och vinterdepp, brosan som inte förtjänar det för fem öre drar till fucking thailand imorgon. Aja, lite orättvist men men. På tal om thailand, fan vad jag ångrar att jag inte drog med mig nån thaibrud till hotellet när det var läge när jag var där sist... aja, det står på to-do listan i alla fall. Whatever..............

Fan vad mycket plugg jag har. Borde egentligen sitta hela helgen, men ofta det kommer hända... ! Jag har faktiskt blivit fantastiskt bra på att producera uppsatser på 2000-ord på ungefär 60-80min.. tack cp-svåra-linje :D

Läste igenom mina tidigare inlägg nyss och insåg att den handlar på tok för mycket om droger. Så dagens inlägg kommer innehålla lite tankar kring tjejer; det bästa och sämsta med Sverige.
Att försöka strukturera inlägget på något sätt vore meningslöst i och med alla de miljontals kategorier och sektioner jag skulle kunna dela upp det i, så jag freestylar bara lite och hoppas på det bästa.

Hur får man tjejer?

I min högst personliga och subjektiva åsikt är det mycket lätt att få tjejer, dock absolut inte alla tjejer. Som med allt finns det vissa som är svårare än andra... jag vet inte varför, men jag har alltid haft (enligt mig själv då förstås) relativt lätt för att få tjejer, trots att jag inte har något brad-pitt utseende. Man kommer långt på bara bra humor, empati, självdistans, självförtroende, hälsa, intellekt, snällhet, vishet, coolhet, att vara spännande och social förmåga I guess...

Hur som helst har senare dagars bravader övertygat mig om tjejers naturliga ondska, som inte är att förringa. Just denna unika insikt i tjejsläktets beteende har dock gett mig en fördel när det komemr till att ragga brudar. Fortsätter på det spåret senare, för jag måste dra nu.

Dagens låt:
Jay-Z - ROC Boys
"First of all i wanna thank my connect// the most important person with all due respect// thanks to the duffle bag the brown paper bag// the nike shoe box for holding all this cash// boys in blue who put greed before the badge// the first pusher who ever made the stash// the roc boys in the building tonight// oh what a feeling I'm feeling life// you dont even gotta bring your paper out// we the dope boys of the year drinks is on the house {we in the house}// the roc boys in the building tonight"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0